Tuesday, December 29, 2020

Aastakokkuvõte ja uusaastalubadused

 Ma juba eelmises postituses ütlesin, et enne 2021. aasta vastuvõtmist tahan näha kasutustingimusi. Tõepoolest, nii masendavat aastat pole meil ammu olnud. Kodus ringi vaadates on lausa näha, et siin elab vähemalt üks depressioonis inimene... või vähemalt motivatsioonipuuduses inimene.

2020. aasta lühikirjeldus oleks sisenemine düstoopiasse, aga seda te teate ja näete ise kõikjal ka. 

Siiski oli häid hetki. 

Pärnu rannas oli lausa kahel päeval, kui meie ka seal juhtusime olema, väga soe vesi ja päike säras taevas nagu üks väga suvine päike. Lillebror arvas ühel neist kordadest, et olekski nagu välismaal. 

Ma olen endiselt Eesti Meistri Ema. Sellega võib pikapeale äragi harjuda.

Üheainsa päevaga tehti Maja seina sisse Auk ja lapiti see kiiresti ära ka. Tublid mehed olid. 

Meil oli sel aastal rohkem kasse ja poisse kui kunagi varem. Mulle meeldib väga poisse laenata ja kasse nunnutada. 

Meil olid esimest korda õues eestrepi kõrval lillepotid. 

Meil käis esimest korda elukutseline aednik. 

Esimest korda kasutasime AirBnB teenuseid ja saime elada imelises majas (mida praeguseks enam välja ei üürita, no aga ega me tegelikult väga ei tahakski enam Baierimaale minna).

Imelisest majast ärakäimise käigus said suured poisid ja Laenulaps vaimustuda nii kõrgelt kukkumisest kui kohutavast rippumisest. 

Kodus olla on mõnes mõttes ka päris tore. 


Tore ei ole, noh, see düstoopia-asi, aga ka nii mõnigi muu maailmas toimuv protsess. Et ma inimlikust rumalusest ja kurjusest ikka veel häirun, peaks ju tegelikult olema tõestus, et ma usun veel inimeste üldisesse headusesse?

Häirumise välitmiseks on 2021. aasta peamised PLNid (eeldusel, et keegi mulle neid kasutustingimusi näitab) lihtsapoolsed. 

Tahan rohkem sügada karvaseid kõhukesi ja kõrvataguseid. 

Tahan rohkem tunda rõõmu sellest, mis on olemas. Ja alles hoida ja jätkata kõike, mis meil praegu hea on.

Tahan, et meil käiks rohkem külalisi vastavalt sellele, mida düstoopiaolukorras lubatakse - ega see diktatuurisuund niipea üle ei lähe, ma kardan.

Tahan käia jumalateenistustel, kui see on võimalik (kuigi ilmselt mitte mitu korda nädalas).

Tahan ära kasutada kõik reisimisvõimalused. Kuigi Auk Maja seinas ja selle lappimine olid vajalikud, kahetsen siiamaani, et me ikkagi augustis kiiresti Vahemere ääres ära ei käinud, kes teab, millal jälle saab.

Tahan saada Põhikooli Lõpetaja Emaks. 

Tahan pidada rohkem tänupalveid. 


Vist sai kõik. 

No comments:

Post a Comment