Wednesday, July 7, 2021

Nimekirjad

Nimekiri lihapallikomponentidest, millega tuleb toime Boschi köögikombaini peenike riiv:

1. kuivanud sai



Nimekiri lihapallikomponentidest, millega ei tule adekvaatselt toime Boschi köögikombaini kumbki riiv, ei peenike ega jäme:

1. sibul

2. küüslauk

3. seller

4. õun


Nii et ma valmistasin täna kaks ahjutäit aedviljatükipalle. Peenike riiv läheb jooksuga umbe ja jääbki nii (ma pole teda veel pesta üritanud, aga arvatavasti saab kasimine olema huvitav ja pakkuma palju rahulikku tegevust), jäme riiv tekitab mitmemillimeetrise läbimõõduga ribad. Ma ei tea, mida need Boschi disainerid arvasid, et sellega riivitakse, porgandisalatit igatahes nii jämedatest vorstjatest asjadest ei saaks. Ämma päranduse riiviaukudesse ei vaadata, aga ma nüüd järgmisel korral tean, et tuleb ikka vana kombain elule turgutada, kui tahta normaalse konsistentsiga lihapalle tekitada. Urr. 

6 comments:

  1. Sibulat ja küüslauku (ja osa muudki lihapallikraami) ma ei riivi vaid purustan sellisega https://www.delimano.ee/koogitarvikud/brava-chop-express
    Isegi porgandid ja paprikad purustab ära. Riivimiseks ei viitsi ka kombaini määrida, on sellesama Delimano sarja vändaga riiv (eri jämedusega riivid ja viilutaja). Saab lihtsalt loputades puhtaks ka, kiiremini kui kombain...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hm, mulle tundub ta väikesevõitu. Oma vana köögikombainiga ma riivisin ikka kilo või paar järjest. Samas oleks see hea alternatiiv ja abivahend... Tuleb mõelda, aitäh.

      Delete
    2. Sellel purustajal on suuremad mudelid ka, suremateks kogusteks.

      Delete
  2. Bosch mum4, millel 2 kahepoolset riivi, riivib edukalt nii sellerit kui õuna. Sibulast olen ka vist jagu saanud, aga küüslaugu peenestan pressiga. Peenemaga riiviga saab mahlase porgandisalati, teise poolega kõik muu. Jäme on aga tõsiselt jäme - sellega teen vaid suvikõrvitsat hoidisesse, muid nii jämedaid asju ei kujuta ette...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ei teagi, mis mu Boschi teine nimi on. Vaatan... ProfiKubixx või midagi taolist. Millegipärast tuleb guugeldades ette hulk venekeelseid lehti (me ei loe vene keelt üldse!), kas Venemaa turule toodetud või... Kuidas aedvilja boršikese jaoks sellega riivid, tükeldada jne, ma veel ei tea.

      Delete
  3. Ei usu, et tõeline vene perena ine usaldab üldse mingit boschi! Kindlast valmib borš boschita :)

    ReplyDelete