Sunday, October 3, 2021

Peavalunädal

Kunagi nädala algusepoole andsin pärast õhtusööki peavalule ühe ibuprofeeni ja läksin natukeseks pikutama. Peavalule meeldisid nii tablett kui uinak väga ja ta otsustas käia mul külas vähemalt selle nädala lõpuni. Eks see õnn, et ma kuni 16. eluaastani kordagi peavalu ei kogenud, tulegi kunagi tagasi maksta. Intressidega. 

Mehel valutas ka pea, tema tavaliste kobarpeavalude vormis. Võeh. 

Lillebroril pea ei valutanud. Ta oli paar päeva kodus, siis käis oma potisinist hüppeliigest arstile näitamas ja uut kipsi saamas... ja järgmisel päeval koperdas, hulluke, karkudel kolleegide seltsis koolist (sest kontrolltöö oli vist või midagi taolist) Eedenisse ja sealt üksi Taskusse. "Sest issil läks liiga kaua ja ma ei tahtnud Eedenis oodata." Rohkem ta sel nädalal kooli ei tikkunud. Saab kodus õpitud küll. Kipsi võib ära võtta tuleval reedel. 

Legolas hankis endale jõusaalipileti ja käis koos Nimekaimu ja paari saunaõhtulisega enne noortekale minekut kangi tõstmas. Samuti tegi ta jõusaali riietusruumis peegli ees endast paar rahulolevat lihaskonnaselfit, mida järgmisel päeval vendadele ja vanematele sama rahulolevalt demonstreerida. 

Jõugu Juht käis klassiga muuseumis ja sai koolis mitmesegaseid hindeid, neist mitmed ootuspärased või isegi ootuspärasest paremad, mõni üksik ka... nojah. Tuleb veel uute õpetajate nõudmistega kohaneda. 

Väike Freya on lõpuks õppinud saba kohevaks ajama. Tema saba vajaks nüüd mõnel päeval eraldi isikutunnistust. 

Käisime Teise Vanaisa sünnipäeva asjus Kuurortlinnas. Teekond sinna oli ilus, päikeseline ja puha. Kaubamajakas tundus mulle, et olen sattunud teisele planeedile. Loendasin nurgapealsest uksest Rimi välisukseni kõndimise jooksul 24 ilma maskita täiskasvanut ja teismelist. Linnas pole nagu sellist asja viimasel ajal näinud. 

Istutasin esimese peenratäie küüslauku. Küüslaukude vahele kavatsen kevadel paigutada mõned puhmad kuumaasikaid ja paar kurgirohutaime, kui neid peaks ka tulevaasta antama. Teise sarnasesse peenrasse kolin - kui ruumi üle jääb - otsa peale murulaugud ja kui mahub, siis paar tokkroosi ka. Vast sobib, nad peaksid kõik omavahel head naabrid olema. Ma nüüd lähengi vaatan, kuidas sinna teise peenrasse mahub ja kas ruumi jääb üle. Ilm on väga esteetiline, aga tuuline... pole aimugi, mida peavalu sellest arvab.


3 comments:

  1. Pidin seda kurgirohtu kohe guugeldama ja kas sa näed, see on see sama taim, mille ma sealt heategevusaiast endale välja kaevasin, koju tõin ja mis kogu selle jandi peale otsad andis. Tuleb kevadel uuesti proovida, sest taim on ilus, mesilastele meeldib ja meil kasvab seda seal aias siin-seal umbrohuna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Just, mina tahan teda ka sellepärast, et ta meeldib mesilastele nii väga.

      Delete
  2. Kurgirohi tuli mul seeaasta seemnest lihtsalt ideaalselt üles, laiutas üle terve peenrakasti, igal juhul tasub panna :).

    ReplyDelete