Thursday, December 30, 2021

Koroonapäevikud. Neljas päev.

Eilne PCR-proovi võtja oli vist karmima käega kui kõik senikogetud. Või ma ei tea, äkki oli mu avar nina lihtsalt turses, ikkagi tõbi kallal? Igatahes oli seekord tõesti aih. Mees sai seeläbi oma esimese PCR-kogemuse päris kehva... ja Legolas kinnitas ka, et seekord võttis vee silma. Jõugu Juht valis süljetesti ja kas seetõttu või mingitel muudel põhjustel sai meist ainsana negatiivse tulemuse. No ta on meist ka hetkel kõige tervem ja ainus, keda teoreetiliselt nende "vaktsiinidega" süstida võib. 

Mina läksin eile mingil hetkel koos oma palavikuga voodisse ja ärkasin intensiivse muffinilõhna peale. Mees ja Lillebror tundsid ennast piisavalt hästi, et muffinitegu ette võtta. Maitses ka hästi. Öösel ärkasin kül mitu korda, aga poolunes mõtlesin iga kord, kui väga hästi ma ennast tunnen... No eelmise öö valudega võrreldes oligi enesetunne suurepärane. Hetkel, tänan küsimast, valutab peamiselt pea, aga sellega oleme siin juba harjunud... On selgunud, et gelomürtool mulle siiski ei sobi, vähemalt mitte õhtuti, siis ma saan tapvad kõrvetised. No aga köhaga on mul ka kehvasti, polegi nagu teist enam õieti. 

Mees on endiselt hädas seljavaluga ja katsumise järgi oli tal voodis olles mingi palavik ka. Erinevalt eilsest hommikust suudab siiski kõndida, nii et lootus on hea.

Lillebror kurtis eile, et ei tunne lõhnu. Muffinil oli siiski maitse. Väike palavik oli tal õhtul ka.

Legolas avastas mõni hetk pärast PCR-testi, et on uimane, pea valutab ja muidu on ka paha olla. Kodus keeldus kapuutsi peast võtmast ja läks õhtul dressipluusiga magama (muidu tahab ta magada peaaegu alasti). Käisin katsumas - sest kolmveerand kaksteist päeval koolivaheajal magatakse -, erilist palavikku ei tundunud olevat. Kui see tema puhul sellega piirduks...

Mingil hetkel, kui ma veel voodis olin, helistas taas terviseameti koroonadetektiiv - ma ausalt ei registreerinud ära, mis ta ametinimetus tegelikult oli - Gerda. Huvitav, kas neil on seal ka kliendihaldurid nagu pangas? Igatahes on ju päris tore, et helistab sama inimene, ei pea hakkama kõike üle seletama, et mis ja kuidas... 

Olen endiselt Jumalale väga tänulik, et oleme haiged just koolivaheajal. Samuti olen hästi tänulik, et lapsed on suured ja saavad vanemate võimaliku teovõimetuse hetkedel ise ahjud köetud ja söögi tehtud. Mõni erariides ingel on meil ka, nimelt käis Lillebrori Sõbra Ema eile lahkesti Vanaemale-Vanaisale süüa viimas... mitte, et Vanaema asjast oleks kuigi täpselt aru saanud. Eks ma seletan ise muudkui jälle, kuni me taas nende juurde minna tohime. 

4 comments:

  1. Oh. Jõudu, lootust, helget meelt teile.
    Jaa, sama inimene tegeleb Terviseametis ühe perega ühe karantiini ulatuses. See on tõeati parem süsteem, kui kogu aeg erinrvatega suhelda.

    ReplyDelete
  2. Mina sain ka esimesel katsel negatiivse testitulemuse, neli päeva hiljem korrates juba selgelt positiivse. Miloonega oli samamoodi. Siis selgitati meile, et nakatunu/haige test polegi selline must-valge asi, et kas on või pole koroona, vaid teatud näidud võivad olla mingi hetk väiksemad või suuremad. Kõik puha ajastuse küsimus. Oleme näinud ka ametlikku testivastust, mis polnud ei negatiivne ega positiivne, vaid oli hoopis "piiripealne".

    Kui Gelomytrol hakkab vastu, soovitatakse ka ACC -d. Minul endal sobis väga hästi hanerasv.

    Üldiseks tugevduseks kasutasime aktiivsel haigusperioodil järgmisi megadoose: 1000mg liposoomset C- vitamiini 5 x päevas ja 50mg Bertrils tsinki 5x päevas, 4000 ühikut D vitamiini 1 x päevas

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mhmh, me seda piiripealse asja teame ka. Ma iseenesest lausa loodan, et ta ikka saab positiivse, aga sümptomiteta... või minimaalsete sümptomitega, siis saab vähemalt pooleks aastaks vaktsiinisurvest vabaks - neil pidi klassis noritama, et JJ on antivaxer... pealegi on ta niiehknii kaheksandani isolatsioonis, sellest võiks siis juba midagi kasu ka olla.

      Delete