Wednesday, December 1, 2021

Lootused detsembrile

See kuu tuli nüüd küll kuidagi kähku. Tegelikult on asi vist selles, et paksu lumega ja külm ilm tuli kiiremini, kui me viimasel ajal harjunud oleme. Küll ma tahaksin, et lumi ja miinuskraadid oleksid minu elukohas üliharva esinev erand, mitte talvine paratamatus, aga näedsa, Maja ja sõpru lõunamaale kolimiseks selga ei võta ja nii ma siis lõdisen. Ei üritagi loota, et enne paari kuud ilm kevadisemaks läheb... vähemalt kestab päevaaja lühenemine veel ainult loetud nädalad ja kõige soojem koht Majas on mulle reserveeritud.

Detsembris peame loomulikult jõule. Kuigi isiklikult meeldiks mulle rohkem, kui pühadenimes oleks kuidagimoodi ka pühadesündmus sees, jõulud on vist rohkem nagu pööripäeva nimi ja üldse rootsi keelest pärit? 
Enne jõule peame advendipühapäevi. Traditsiooniliselt oleme kuuse toonud kolmandal advendil. Eks näeb, millal sel aastal saab. 
Ka enne jõule algab koolivaheaeg. 
Kindlasti enne jõule, arvatavasti juba üsna varsti saab valmis Legolase toa Ahi. Eile õhtul oli uks juba ees, täna laotakse arvatavasti kollet. Kui Ahi olemas ja pottseppade varustus taas välja kolitud, siis me muidugi ehitame ja remondime seal muudkui edasi. 
Koon arvatavasti valmis Ingrid Rüütli kirjaga salli, see sallikiri edeneb kuidagi hästi. Kui sobivat valgust on, pildistan veel vaipu.
Toimub koguduse töötegijate tänuõhtu. 
Võimalik, et keegi lastest osaleb mingitel mitte-koolistel sündmustel nagu sõbra sünnipäev või noorte jõulupidu. 
Kindlasti ei otsi me haigeksjäämise võimalust. 
Kuhugi piketeerima ei lähe, annetusi teeme ikka kirikule ja võib-olla kassidele. 
Ostame veel suuremal hulgal jõulukinke (mis iganes need siis saavad olema, ideed on teretulnud) ja jõulusööki, mille kohta ma ka veel midagi täpsemat ei tea. 
Arvatavasti peame rookima palju lund. 
Kui lubatakse ja huvilisi peaks olema, siis pärast jõule peame nutivaba lauamänguõhtut, ikka aastavahetuse puhul. Kui lubatakse. Juhul. 


No comments:

Post a Comment