Thursday, February 17, 2022

Ma jätan järgmise vahele. Jutujaht. Alapealkirjaga "Kuulatagu ära ka teine pool"

Kuule... kuidas ma ütlen sulle, sa õpetaja ei ole... tädi psühholoog, hihii... Ma tahaks teada, kas ma olen normaalne. Nagu päriselt. 

Et paps uue naise võtab, oli tegelikult loogiline. Emps läks ju ära, kui ma viiene olin, korra veel käis kodus, aga rohkem papsi juurde ei tulnud... Ega ma ainuke ei ole, kellel vanemad lahus on, poolel klassil on kasuisa või kasuema või mõlemad. Noh, Kätlinil oli laps, aga paps ju ostis suure maja, minul on oma tuba, Rasmusel on oma tuba, vahepeal on isegi tore. Tuleb välja, et selline väike tatt kasuvend võib ka täitsa lahe olla. Brita on küll ikkagi noh, päris õde, papsi kaudu, aga temaga pole nagu eriti midagi peale hakata, ainult tassi teist süles, Rasmusega saab vahepeal isegi rääkida. 

Aga Pille...

Ma ausalt tean, et see kõik on haige ja perv, aga see lihtsalt läks nii! 

Paps rääkis mulle kohe skaibis, et Kätlini ema kolib ka mõneks ajaks meie juurde, et tal on oma korteriga mingi jama. Ega ma teda näinud ei olnud, aga Kätlin tuli mu kasuemaks, eks ole, tema ema võiks nagu vanaema moodi olla või... ja ma tulin empsi juurest ja siis ta oli seal köögis. Nagu meie see, inka asendusõps eelmisel aastal, sa tead küll, et ta on mingi papsi vanune või veel vanem ja noh, haige on vaadata, aga vaatad ikka, sest ta on nii väga naine. 

Mul on nii hull seda üldse rääkida, aga ma ei tea, mida teha...

Noh, Pille oli selline... noor ja pisike. Kätlin tundub ausalt vanem, ta on nagu, tead küll, seal Rasmuse aabitsas pildi peal oli üks pagaritädi, üleni ümarik ja jämedate käsivartega, Pille ütles, et Kätlini isa Priit oli ka blond ja turske olnud... aga Pille ise on tumedate pikkade juustega ja nii peenike, et ma saan kahe käe sõrmedega ümbert kinni võtta...

Jah, ma olen proovinud, selles see asi ongi! 

Noh... Paps ja Kätlin läksid mingisse spaasse või kuhugi, Brita pidigi varsti sündima, et titega ei saa ju kuskil käia... Rasmus käib suht iga nädalavahetus oma isa juures. Mina pidin üldse Sassi juurde ööseks jääma, aga tal tuli kasuisa täis peaga koju ja oli parem, et ma ära tulin, tead küll... 

Mina ei teadnud, et Pille paljalt pimedas ringi kõnnib ja tema ei teadnud, et mina koju tulin, loogiline... Ta lõhnas nii hästi. Ja oli nii sile ja pisike ja... ma ei taha täpsemalt rääkida. 

Ma hullult kartsin, mis ta pärast teeb või ütleb, aga midagi ei teinud. Me ei räägi sellest üldse. Tegelikult ma ei kavatsenud rohkem... aga siis oli Brita sündimisega mingi värk ja me olime mõlemad nagu mures ja nüüd ma nagu... Saad aru küll. 

Väga tihti ma tema juures ei käigi, noh, kui paps ja Kätlin ja Rasmus kõik korraga kodust ära on, aga ikkagi... Sass on nüüd Lauraga suhtes, teised räägivad, kehalise rõivistus ja... Nad küsivad, kes minu crush on või olen hoopis gei, aga ma ei oska midagi öelda. 

Ma ei teagi, mida ma tahan. Normaalsust, ma arvan. Me ju ei räägi Pillega omavahel sellest. 

Muidugi, ma lähen ju mõne aasta pärast kaitseväkke ja kolin välja ja siis see vist lõpeb ise ära... aga ma proovin. Jätan järgmise korra vahele. Mängin öö läbi GTAd või midagi, aga Pille juurde ei lähe. Lõpuks olen mina ju mees. 



***

Endiselt - Kevinit ja Pillet pole minule tuttavas maailmas olemas. Ainult esimene lause on päriselust maha viksitud. Aga Pille te kuulasite ära, oli ju ainult õiglane ka Kevinil rääkida lasta. 

4 comments:

  1. Jeerum, selle loo valguses tundub eelmine osa veel eriti haige olevat! (mitte jutu enda, vaid hästi ja kaasahaaravalt kirjeldatud sündmuste poolest)
    Mulle jutt meeldis! Nii laps on see poiss, et hirm kohe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tead... Kevinil ikkagi mingil määral on prototüüp, istub mul siin köögis laua taga praegu üks, õu-võu-võu ja ülearu vara suureks kasvanud kere... 14-15-aastased poisid ongi lapsed, võib-olla ei saagi sellest muidu aru, kui endal mõnd eksemplari käepärast võtta ei ole. Aga umbes sellisel toonil nad tädi psühholoogiga räägivad, kui rääkida tahavad.

      Delete
  2. Tihe tükk!:)
    Mu noorim poisslaps (14-aastane) oskab eesti keeles kolme sõna - jah, ei ning hästi. Kusjuures väga jämeda häälega:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ee, kas ta elab kuskil mujal riigis? Selles mõttes, et kõik mulle tuttavad Eestis elavad 14-aastased poisslapsed oskavad öelda ka "mdea" ja "normaalselt". Vähemalt.

      Delete