Wednesday, September 14, 2022

Ja mida rebane ütles?

 Eile... Lillebror oli poolhaigena kodus. Vaatas aknast välja, nägi Maja ees pargis ärevat Millie't ja väga kohevat musta Mimi, kes vahtisid tõtt rebasega. Lillebror tormas välja, kassid tuiskasid tuppa, rebane tuiskas teisele poole. 

!!!!!!!!!!!!

Õhtupoole läksin mina kasvuhoonesse tomateid otsima. Tagasiteel tegi mingi loom sireliheki alt minu suunas häält. Seal heki kandis on paras võpsik, ma ei näiniud kedagi, aga omapärane hääl oli. Omapärane ja väga spetsiifiline, kui Lillebror mulle pärast telefonist rebase klähvimist kuulata pakkus, tundsin ära küll. 

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nii et nüüd elavad kassid toas. 

Hommikul püüdsin õuetormanud Millie' kinni, toppisin tagasi tuppa. 

Õhtul püüdsin kinni õuetormanud Millie', tõin tuppa. Ukse vahelt haarasin Mimi ja Freya (nemad armastavad meil ööpäevapikkusi rännakuid ette võtta), toppisin kaminasaali. Valgel Minil jätkus mõistust pärast kiireid kaevetöid ise tuppa tagasi tulla. 

Kuna eestuksest on tarvis käia, istuvad kõik neli kassi praegu kaminasaalis kinni. Lillebror käis vaatamas ja ütles, et toimub kassikontsert. Mimi on solist ja väga vihane. 

Kuidas see rebasejaht neil Pettsonil ja Findusel käiski...

4 comments:

  1. Ma olen vist ka varem seda kirjutanud, aga Reet, ma ootan juba sinu raamatut kassidest :) sa oskad nende tegevusi nii lustakalt kirjeldada, et hea tuju on alati garanteeritud :)
    (rebase osas muidugi kaastunne)

    ReplyDelete
  2. Mul on kassidega nii kehvad kogemused (va lapsepõlves), aga teiste lugusid loen alati meelsasti :)
    Rebane... alles sul oli see ründav hullvaim. Lumelabidas on ikka alles?
    Meil oli täna öösel ülbe konn, ma pole elus nii nahhaalset konna näinud.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Paluks täpsustust konna suhtes, meie konnad on alati nii viisakad, et ma ei kujuta ette, kuidas konn saab ülbe olla.

      Delete